Ge mig sooool o inga myyyygg

Vet ni vad lillgrisen precis gjorde! Han låg här i mitt knä ute på gräsmattan o gömde sig för dammsugarn. Helt plötsligt kommer en mygga, o han hugger den i luften! Ijeh Myggslukarn! Nästan så att han får lite respekt! Fast samtidigt ligger han o trycker sig mot mina ben o stoppar huvudet under mina knän, även fast dammsugarn är inomhus o vi sitter ute på gräsmattan med dörren stängd, haha. Vet ni förresten! (Jag ligger o pluggar bioteknik, hehe). När dom gör After Eight så är det där vita helt hårt från början! O så kör dom på choklad o sen efter tre dagar, vips! så har det blivit mjukt! Enzymer is da shit. Alltid undrat hur det går till. O han som hittade på aspartam höll på o pysslade med en magsårsmedicin, sedan slickade han på fingrarna för att kunna bläddra i ett papper (pucko, haha) o det smakade jättesött! Voilà, aspartam! Jag känner verkligen hur mycket respekt jag får för vetenskapen, allt är så genomtänkt o planerat! Som när han Fleming slarvade med sina bakterieodlingar o råkade hitta på penicillin, haha. Känns bra att man inte behöver vara värsta Einstein för att lyckas som forskare, det räcker fint att bara vara lite slarvig. Perfekt för mig!

Kommentarer
Postat av: jänny

hehe, Chippen brukar oxå fånga alla möjliga insekter med sin mun! Hundar är fett coola ju!! Ang. Chai-te, jag brukar ta så mycket kryddor jag känner för :p men typ 2 kanelstänger och kanske någon tesked av det andra! jag använder inga måt förutom ögonmåtter, hehehe :D

2012-05-22 @ 17:45:42
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: jänny

hahhaah, "jag använder inga måt förutom ögonmåtter". Det märks att jag har mvg i svenska C! hahaha. förresten, inte teskedar, jag menar kryddmått!

2012-05-22 @ 23:48:51
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0