SISTA PROVET GJORT

Nu har jag officiellt gjort ALLT. Inget kvar. Jag vill grina. Vi har bara 7 dagar kvar i skolan. AHHHHH. Mitt liv! Fast det är skönt. Men ändåååå. Jag dör litegrann. Fick lite andningssvårigheter nu. Men sista provet är åtminstone skrivet! O jag har lämnat in alla mina läroböcker! O slängt alla papper. Mitt skåp har väl aldrig vart så fint, haha. Hjälp. Det här kommer låta hemskt, men vem är jag utan skolan liksom! Jag har alltid gått i skolan :'( Jesus Kristus o alla hans lärjungar, vad ska det bli av mig!

Kommentarer
Postat av: jänny

Jag har ett np kvar, en muntlig redovisning/föredrag i matte, ett muntlig grej i svB, en 15 minuters muntlig redovisning i engC, ett "prov" för att få MVG i expereimentell teater och en föreställning kvar. Puh. Jag vill oxå känna mig fri! Kom på föreställningen förresten! Den heter "Teatertreornas sista föreställning"...det låter så himla deppigt :'(

2012-05-24 @ 18:56:37
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det kommer nog bli något av dig med Amanda. Det kan jag gott lova min höger hand på (tänk på att jag ritar med den högra så den är ytterst värdefull!^^) <3

2012-05-25 @ 17:21:23
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0