asdlfkjaskld

Det finns inget sätt som är så effektivt för att få andra saker gjorda som att ha en massa plugg som man VERKLIGEN borde göra. Man gör ju ganska nyttiga saker oxå, det blir lättare att ursäkta sig då. I detta nu sitter jag o kollar på "ge mig kårleg"- kurser till i höst. Vad sägs om "Bortom den könslösa vetenskapen - lär dig se igenom de patriarkala strukturerna inom forskarvärlden"? Mitt 14-åriga jag hade kastat sig över det. Nu, hmmm. I lördags omorgansierade jag o rensade ur skafferiet oxå. Jag städade inte min egen katastrofzon till rum, nejnej! Min hund ser ut som dumbo, hahah. Johanna har snaggat honom men hann inte med öronen. Sötnötet. Nu sitter han här o piper med sina håriga öron på svaj o säger "snääääälla gå uuuuut med miiiiig" med sin ledsna hundblick. Suck. Jag som ville baka bananmuffins. Damn it.  

För att jag tycker om deras nya album. Okej, jag har lyssnat på två låtar. Men dom tycker jag om!


Kommentarer
Postat av: jänny

uuuuuuff....framtiden....blee

2012-03-13 @ 20:37:57
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Sofie

åh fett kul att kolla kurser! Tror jag vill gå på kurs där man målar nakna människor ^^ Vi borde kolla på kurser tillsammans någon dag! :D

2012-03-18 @ 19:11:48
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0