The sun goes down, the stars come out

Jag har träningsvärk under min högra fot? Inte under den andra. Skumt. Jag bytte en propp igår! Helt själv! Okej, kanske inte heeelt själv, men nu vet jag hur man gör i alla fall! Hur hett är inte det? Amanda Andersson, byter sina egna proppar. På tal om hett såg på Glee igår! Jag vill ju bara AHHHHGHHH! Jag dog litegrann. Min syster sa att jag var stereotyp. Jag kanske blev liiite hysterisk. Ni MÅSTE se. Avsnitt 14, säsong 3.

Det var inte den här som var AHHHHGHHH, den var bara bra. Mmmmmm.



Hahahah, nu sitter syster o sittdansar minsann!

Kommentarer
Postat av: jänny

åh jag måste se säsong 3! men jag vågar inte innan jag sett klart säsong två :SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSsss

2012-03-03 @ 16:46:28
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0