Fysik är tråååkigt

Min Jenny har åkt till Kina! Jag vet inte vart jag ska ta vägen! :( Min pärla, min stråle av ljus! Min gingertwin! <3 Just nu sitter jag uppkrupen i ena hörnet av mig säng, den är så full av disk .... Jag vet .... Problemet med att ha en jättestor säng är liksom att man får plats med att ha en massa saker i den. Väldigt praktiskt, allt inom räckhåll o sådär. Ojoj. Känner att det går utför, hahah. Har nu suttit här i precis 2 och en halv timme och imundigat tre koppar te, en banan, två skorpor och en skål med russin och mandlar. Det blir mycket disk. Som jag inte orkar gå ner med. Jag har dock hållit mig borta från chokladbollarna! (Än så länge. Kvällen är ung!) Lite stolt. Väldigt, väldigt kissnödig oxå. De tre tekopparna tar ut sin rätt. Men jag har ju liksom boat in mig här nu! Jag vill icke resa på mig!

Bara för att jag blir ledsen in i hjärteroten när ni slemmar ner min Tooji så nu får ni banne mig titta på den här! Jag vet att det är långt, men har ni inte sett hela så får ni banne mig inte klanka ner på honom. Faktiskt. Så får ni träna på er norska oxå. Mmm ^^


Kommentarer
Postat av: JENNYYYY

jag ar i Kina!!!!1 jag mar bra, men mobil fungerar inte :'''( jag bor hos en snall, men blyg, liten tjej och allt ar fint!! himla kul! fast maten ar inte sa god och toaletterna ar typ ett hal i marken hhaha!! PUSS

2012-03-21 @ 05:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0