Keep calm and carry on

England alltså, det är så sjukt fina hus! Överallt! Man vrider nacken av sig om man ska kolla på alla! Dom är precis så engelska o med precis så engelska trädgårdar som vi midsomer murder-nördar tänker oss, hehe. Vi gick aldrig in till Stonehenge, det bara kryllade av folk. Ganska nöjd att jag lyckades ta en bild där man varken anar den enorma folkmassan runt eller de två motorvägarna på båda sidor, haha. Jag tror aldrig att jag har druckit så mycket te som jag har gjort den här veckan. Morgon, middag, lunch! Jag har sjukt mycket bilder på hus, blommor o mat, haha. Fast all mat är inte jättefrestande, jag säger bara korv .... Vi var till Winston Churchills födelsehus! Llr hus o hus, palats! Han var en så himla go gubbe, man fick läsa kärleksbreven han skrev till sin fru :') Bilder kommer när den här jäkla appen slutar krångla >.<


Kommentarer
Postat av: jänny

Jag vill se bildeeeer :(((((

2012-08-03 @ 10:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0