I won't cry when the silver lining shows

Jag blir alltid så musikhög när jag åker långt. Man tycker ju att jag borde vilja ha det lite tyst o lugnt efter fem timmars oavbrutet musiklyssnande, men icke! Mest lyssnas det på gamla godingar jag laddade ner innan sånt blev olagligt (= nostalgi på hög nivå). På tal om gamla godingar, jag blir så sugen på Coldplay på vintern! Kanske har det nåt med namnet att göra, hehehhe. O Kent o Winnerbäck o Eddie Vedder o Mew :') Jag tänker inte falla till föga för frestelsen o lägga upp jättemycket låtar nu, för jag vet att ni inte kommer orka lyssna på dom, men två! Bara två små, dom är ju så bra. Jag länkar till en spellista där jag har allihop istället, hehehe






Filmen är svinigt bra oxå. Perfekta lofsdalsfilmen, Lofsdalen = Sveriges Alaska

Kommentarer
Postat av: Anna

Va jag blir stolt över dig amanda! du hyllar både eddie vedder och into the wild i samma inlägg. =D

2012-01-05 @ 13:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0