Je suis très, TRÈS en colère!

Pulkaåkning + 1 1/2 timme boxercise = jag har ont ÖVERALLT. Tyckte ofantligt synd om mig själv igår. Resulterade i en halv (okej, heelt) uppäten tårtbotten + en cupcake som intogs alldeles för sent o som gav mig en sugarrush lagom till läggdags. Nu ska här ätas falukorv! Ja, jag är besatt av mat. Jag är KONSTANT hungrig. En halvtimme efter frukost smällde jag i mig hela mitt mellanmål = hade inget att förgylla min lååååånga, mörka eftermiddag med. Fast vi gjorde en grymt bra arg-pjäs på franskan, hahah. Det finns inget språk som är så kul att uttrycka ilska på, rien! Oh la, la, quelle passion!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud nej boxercise tar kål på mig känner mig smått rörelseförhindrad...mums.

2012-01-25 @ 18:29:52
Postat av: jennnyy

jag vill oxå känna smärta efter träning!! jag vill träna!! jag vill gå ner fyra kilo :(

2012-01-26 @ 16:54:43
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0