Knockout-möss och sexapor

Idag har jag gjort penicillin av 6-APA, hahah. Ibland är skolan kul. Imorse missade jag min busshållplats för att mina skor hade fastnat i varandra. Ikväll ska det ätas scones och drickas te, jag är pepp! Jag har vart sugen på scones hela dan! Funderade nästan på att baka några till frukost imorse, men jag tyckte att två omgångar scones på samma dag kanske var att ta i. På tal om mat, Jamie Oliver lagar brittiskt, onsdagar 21.00 på 7an, se det! Jag älskar Jamie Oliver :') <3



Jag orkar inte ladda upp nya bilder så jag lägger in gamla bilder igen, bara för att liva upp lite liksom ;) Bara så ni inte tror att jag har gått o blivit nipprig o senil.

Kommentarer
Postat av: jennnyy

fett coolt att ni gör saker på riktigt typ :o

2012-02-08 @ 12:45:08
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0