I'm feeling slightly peckish

Min syster sa "ohh noes!" när hon kom ner o såg att jag satt här i soffan. Känner mig önskad! Jag som sitter här i all välmåga o försöker få in 96 engelskaglosor i mitt stackars överfulla huvud. Har en eländes labbrapport som väntar på att skrivas oxå, men i valet o kvalet mellan pest eller kolera så valde jag engelskaglosor, då behöver man åtminstone inte tänka själv. Melodifestivalen ikväll. Jag vet inte riktigt vad som känns värst, Ulrik Munther eller Timoteij? Nu kom pappa o fotade oss. Jag hotade med att slå honom hårt om han la upp det på facebook, det hjälpte inte. Det är tur att han inte har lärt sig att tagga folk.

Kommentarer
Postat av: jennnyy

ulrik munter (fult jävla namn) var sämst. timotej var sämst. sämst. min engelskauppsats är sämst. DU GAV MIG INTE FILMTIPS DIN MUPP!! jag är trött :(

2012-02-13 @ 18:56:45
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0