Gimme some lovin'

Sitter här o väntar på att få gå o äta lunch ......... HUNGRIG. Mmmmmm, hoppas det är klyftpotatis. Anledningen till att jag sitter här o skriver bajs är att det liksom tog slut på andra saker att göra. Facebook - trist, ingen uppdaterad blogg, inte ens lite skolarbete att göra! Jag har till o med sprungit omkring o bråkat på skrivara o försökt pilla med pappersstopp i brist på bättre sysselsättning, illa! Jenny åker bort från mig imorrn :( Jag åker bort till the Lofsdale imorrn :D Tidigt, tidigt på morgonen ...... just den delen, maybe not, men resten, jag är pepp! Åhhhh, det är så fint väder! Det smärtar min unga naturarsjäl att behöva slösa min dag på fysik o matematik när moder natur visar sig i sin fulla prakt! Sitter här med öppet fönster. Svinkallt, but it's worth it!


Kommentarer
Postat av: jennnyy

GEEEEEEEEEEEEEER dig kärlek! pussis! ha ett bäst sportlov!

2012-02-17 @ 20:43:51
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så söt mandis! Asså Lofsdalen!? Whyyyyyyy va med mig istället D:

2012-02-18 @ 00:47:38
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0