En liten blogg för stora tankar

Jag glömde säga att jag har fått en alldeles specialgjord bok! Specialdesignad o ihopsatt av en soon to be celebrity ;D Vill ni veta vad jag har pysslat med sen förra gången jag skrev? Jag har tryckt in 28 portioner köttfärs i 12 piroger, jag har glömt mina nycklar i en kruka utanför dörrn, jag har sett på Casanova (Heath Ledger ...... m-hmm!), jag har inte gått på HögIntensiv Träning o idag slog jag huvudet i skåpet när jag skulle plocka ut mina böcker :'( Jag såg Anonyma Komiker i måndags! Soraaan <3 o Kodjo o Ola Söderholm (norrlänning ..... jag älskar norrlänningar, det måste vara mitt arv som gör sig påminnt) o Björn Gustafsson (han var den tråkigaste .... ). Igår hade jag egentligen tänkt hårdplugga biologi, biologi boot camp! Men jag hade glömt alla böcker i skolan. Nu sitter jag här med alla böcker, men av någon oförklarlig anledning kan jag inte hitta anteckningarna från ett helt avsnitt, haha! Virrig som jag är har jag säkert skrivit dem i nån annan bok o sen glömt vilken. Ibland är det kul att vara jag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

berätta om allt imorgon!

2012-02-01 @ 23:16:07
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: jennö

hahahahaha låter kul

2012-02-02 @ 14:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0