My god.

Jag har precis skickat in min ansökan, gulp. Det är precis samma känsla som när man har skrivit på ett prov hur länge som helst o precis har lämnat in, man blir helnojig. Det känns som att jag har lämnat in alldeles för snabbt o utan att kolla igenom (som vanligt, haha). Pappa ansträngde sig verkligen in i det sista att få in mig på något lite mer matematiskt men nej, det är så kört. Jag är så såld på biologi att det finns inte. Biologikandidat, Hjärnan - funktioner, sjukdomar och mysterier och Anatomi blev det, haha. Alla dessa kataloger jag samlat o kånkat o omsorgsfullt brett ut över hela min säng till ingen nytta. Men nu ska här pluggas fysik! Samuel kör Rammstein och "Far jag kan inte få upp min kokosnöt" om vartannat på hög volym. Jag vet inte om man ska beundra hans musikaliska bredd eller gå o dra ur sladden?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha ursh ska skicka in min idag och har paniiiiik!!!!

2012-04-15 @ 15:26:40
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: jänny

GAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag börjar få ångest över att jag inte satte biologiprogrammet som prio ett....kommer jag inte in där då??

2012-04-15 @ 17:52:38
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0