Jag bara måste!

ESC! Jag såg precis första "Inför ESC", fy vad jag tycker om det programmet alldeles för mycket! SÅ kul. Gina är med, jag gillar Gina. Finland-Thomas är bara bäst. Måns har skaffat SKÄGG. Det var hemskt först, men nu .... I kinda like it, hehe. Åhhhhh, Finland har ett bidrag på muminsvenska! Jag älskar't! Grekland hade inte råd med nån melodifestival så dom körde i ett köpcentrum. Kreativ lösning tycker jag! Inte alls så illa! O vad ska man göra när man inte har råd med guldregn o glitter, visa trosorna såklart! All specialeffekt man behöver. Kommer säkert funka jobbigt bra. Allt var ganska dåligt förutom Montenegro som var dåliga men minnesvärda. Dom hade en tjock gubbe på åsna som bland annat limmade på en "Miss Sverige". Vet inte om man ska tycka att det är kul att Sverige får vara med på ett hörn eller inte? På tal om Sverige som är med på ett hörn! I år är det TIO låtar med som har svenska upphovsmän! Heheh, man blir ju lite glad. Sverige äger. Annars var Schweiz bäst. Typ Jedward-U2-lite Ola Salo. Inte jättebra dock. Bara för att jag tycker att det är så väldigt kul o vill att ni ska ha allt framtida diskussionsunderlag tänker jag härmed lägga upp godbitarna från varje avsnitt. Nu blev ni väl glada!

Mumin! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0