dslöfjlösdjflö

Även om (jag vill skriva även fast fast det säger min svenskalärare att det får man absolut inte göra) jag inte fattar ett dugg vad det är man ska göra, är jag så jäkla pepp! SNART OKTOBER.
AHhhhhh, fast jag älskar september. Det är som senvåren (som är BÄST) fast med fina löv o snygga kläder (pastell är inte riktigt min grej, lite så höstigt lila o orange o röd ... MUMS). Jag sitter ute på altanen :D Med fleecetröja, sockor o mjukisbyxor, men ändå! Nu ska det njutas av solen, banne mig!
Tralala, igår var jag på Jane Eyre! En av världens bästa böcker ..... det säger nästan sig självt att man kommer bli lite besviken på filmen, fast jag tyckte faktiskt att dom hade fixat det bra. Allt som BBC rör vid blir ju typ bra. Jättebra skådespelare, lite sådär lagom fula. LÄS BOKEN, för guds skull.



Jag vill ha en sån där knutflätgrej! Det borde väl inte vara så svårt?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, vilket mysigt inlägg på något sätt :) kan inte riktigt komma på något bättre att säga om det <3 hoppas att du har det bra, kram och puss

2011-09-17 @ 21:52:47
Postat av: JENNY FÖR TUSAN

JAG VET JAG ÄR OXÅ ASPEPP!!!!!!!!!!

2011-09-24 @ 10:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0