sjuuuk

Jag är sjuuuk ..... (kände inte att det räckte med att bara uttrycka det i rubriken). Ligger i min soffa o tycker allmänt synd om mig själv. Snorar gör jag oxå. O råkade precis hosta ut te lite över allt. Känner mig lagom fräsch. Jag tröstäter äppelkaka, äppel o hallon- smoothie o dricker äppel o kanel-te. Anar vi ett tema? Funderar allvarligt på att gå till skolan i mjukisbyxor imorrn, det skulle vara så aödljfklöj skönt. Fast jag har ju stått emot mjukiskläderiskolan- impulsen i två år, kan jag verkligen ge upp nu? Men det är ju så sköööööööööööönt ............. Fast nu har jag iofs spillt (låter lite fräschare än att säga hostat, though you all know the truth) äppel o kanel- te över dem .... Time will tell!
Någon som har missat att True Blood har startat igen? Första avsnittet förra onsdagen, finns på svtplay (MIN FAVORITSIDA NR 1 (förutom vårdguiden.se)). Jag hoppas att den här säsongen blir oäckligare än den förra (urk). Lykke tycker jag att ni ska kolla på ikväll 21.00. Har gått nåra avsnitt nu, men det är skitsamma, det är ändå det underbara introt som är bäst. Jag känner mig som det där introt. Jag är halvgalen. Jag tycker om runda, färgglada saker. Jag är en nörd. Jag vill ha ett sånt där fint periodiskt system. Life går på söndagar 19.00 oxå! Ni måste se växtavsnittet, det var det allra första (SVTPLAY <3), så in i gatan bra. Vem kan motstå britterna när deras kompani bredkastar som bäst?

Oh it's crazy, it's crazy up in here
I'm inside my head, how do I get out of it?




Den är ju lite knäpp men ändå lite söt på nåt sätt?

Kommentarer
Postat av: din favorit, jennypenny

är du sjuuk?? :((( hahahahhaha varför i hela friden är det vårdguiden? hahaha!! jag gillar låten! videon är läskig :S men skoj! haha det är bra, var halvgalen, själv är jag nästan helgalen :D

2011-09-05 @ 22:15:00
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej inte sjuk! :( <3

Ända bra med att vara sjuk är att man får trycka i sig massa goda saker och har en giltig anledning till att bara ligga i soffan o göra ingenting ;D kram på dig! <3

2011-09-06 @ 19:30:11
Postat av: Fia

Haha monstrena i videon är ju gjorda av John Kenn! Han gör post-it konst, skit coolt! Skit läskigt!

2011-09-28 @ 00:25:49
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0