Tonight I'm gonna bury that horse in the ground

Ja, jag är lite besatt av Florence + the Machine. Men hon är ju så braaaa :') O den här bloggen är ju faktiskt lite uppnämnd i hennes ära. Min bakdag spenderades till de ljuva tonerna av Shake it Out, What the Water Gave Me o Heavy In Your Arms. Som tydligen var med i eclipse! Hade jag ingen aning om! O när jag satt o funderade på om jag kanske ändå hade hört den i filmen, började jag fundera på om jag ens sett eclipse? Jag kommer verkligen inte ihåg den nånstans! Jag kommer inte ens ihåg om den var bra eller inte! Kan nån som vet om jag har sett den eller inte reda ut begreppen lite? I'm confused :S

Jag satt igår o gick igenom alla hennes videor oxå ..... dom här två är bäst! 





Mohahah! Nu ångrar ni allt att ni klagade på min bristfälliga uppdatering! ^^

Kommentarer
Postat av: Sosso

Jag kommer inte heller ihåg den! :O Jag tänkte på det här om dagen jag såg trailern också och mindes naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadaaaaaaa! men nu när jag tänker efter så vet jag att ja har sett den...kommer ihåg när edward friade...hmmm...minns inte mycket mer...vi borde se den igen!

2011-10-04 @ 19:52:49
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: JENNY (jag vet att du älskar att jag kommenterar)

Vi såg väl den på bio?? Du, jag och Sosso? Jag kommer ihåg att jakob sprang typ asfult i en scen och...väänta lite jag kommer faktiskt ihåg pretty much! Men JAA! VI SKA SE DEN. VI SKA SES.

2011-10-06 @ 16:10:33
Postat av: Lotta

Den var nog inte jättebra, jag kommer inte heller ihåg den men jag vet att jag har sett den (flera gånger till och med) eftersom vi har den på DVD. Måste säga att jag inte tyckte så mycket om Florence förresten (jag tror jag sa det redan i fredags när Anna spelade henne i grupprummet på eftermiddagen men då visste jag inte att det var hon)Puss puss <3

2011-10-11 @ 16:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0