Tintin is a Big Fish

(Bara för att jag vet att ingen kommer orka läsa om det är ett alldeles för långt)
Ja rytanna! Jag har sett Big Fish! And I liked it :D Lite konstig, men vad kan man vänta sig när det är Tim Burton. Jag grät. Se den.
Vi såg Tintin igår, inte jättespännande. Eller det var väl det det var kanske. Den var som en tecknad bondfilm typ. Väldigt bra tecknad o så, men det var liksom biljakt, båtjakt, springspring, slåsslåss, krascha flygplan, slåss lite till. O Milou hette SNOWY! O Dupond o Dupont hette Thompson o Thomson! O jag hatar dom där jäkla 3D-glasögonen, min näsa pallar inte trycket av två par glasögon i 2 timmar. Jag tycker inte att den är biovärd. Kanske om man vill gå med ett o annat småsyskon eller nåt. Fast den var väl lite kul. Vi satt längst fram så jag har aningens nackspärr + att 3Dn blev ful.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag sa ju att den var bra, ni borde lita lite mer på mina filmrekomendationer ;)Där ser man, så jag ska inte gå och se Tintin på bio alltså?

massa pussar <3

2011-10-31 @ 14:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0