Läsläsläs, kom igen, det är inte jobbigt. Ni kommer tacka mig sen.

Nu ska det handla om film, som aldrig förr! VET NI (det här är hemskt, jag bara varnar), att dom ska GÖRA OM SPIDERMAN. JA, ni läste rätt. Dom ska ta Spidermanfilmen från 2002 (den är ju inte ens gammal för guds skull!) o göra en helt ny. Med EXAKT samma handling. Jag blir helt ..... FÅR dom ens göra så? Det är ju helt sjukt! Istället för att hitta på nya filmer så tar man bara en som det gick bra för förut o gör om den! Dom tänkte först göra en 4a, men när Tobey Maguire hoppade av så bestämde dom sig för att göra en helt ny. Jag är helt chockad över att INGEN ställde sig upp där o då o sa att "men har ni hål i hela huvudet?". Filmbranschen behöver en A-man-duh, helt enkelt.

Meeeeen, jag har ändå lite lust att se den ... jag vet. Men Emma Stone är ju med! Hon är SÅ bra. Se Easy A! Om 10 orsaker att hata dig och Mean Girls skulle få barn, skulle det vara Easy A. SÅsåSÅ rolig o bra.

Hehehe, det är faran med att gå på bio, man blir så himla sugen på att se mer. Jag såg trailern till Breaking Dawn (som jag var helt absolut bestämd på att jag inte skulle se) men nu är jag lite sugen ........ Tänk er Kristen Stewart när hon ska spela att hon föder barn! O Jacob som ska gå o bli kär i en bebis! Nä, jag är lite sugen. En till kul grej, den har fått 15-årsgräns! Hahahahahah! Tänk alla stackars fjortisar!

Det blev det lite långt ..... Jag lättar upp med en bild! På Emma Stone! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0