JAAA! ska ni säga :D

Istället för att plugga till samhällsprovet ...... (dumtdumtdumt) så satt jag o sorterade bilder i söndags! Massor med bilder! O nu eftersom att jag har lagt ner (alldeles för) många timmar på det så tänker jag banne mig ladda upp dem! Fast det blir inte här (det är så jobbigt att ladda upp här, puuh) utan jag går emot mina vanor o laddar upp dem på facebook istället. Ja, ni har förstått det rätt, jag kommer att bomba er med gamla bilder inom kort :) Snäll som jag är tänker jag dock inte ladda upp alla på samma gång utan ge er en chans att hinna kommentera alla först :D



Lofsdalen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

åh, vad fin :) jag är så glad idag, kanske är det för att det är kallt ute (jag vet att det låter konstigt men jag tror att det kan vara det)

2011-10-12 @ 10:16:34
Postat av: Anonym

Fan vad nice! :D fast öhm...kommer alla se dom? ^^ lite känsligt det där mellan 7-9 liksom ><

2011-10-14 @ 12:54:24
Postat av: Sosso

Juste det är från sosso ^^

2011-10-14 @ 12:55:09
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: jennnyyööööö

DU HAR JU INTE LADDAT UPP

2011-11-14 @ 15:51:35
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0