Playing video games

Jag förstår mig inte på mitt sömnmönster? Det är ett mysterium! I förrgår vaknade jag prick kl 09.00, helt av mig själv, somnade vid 11. Igår somnade jag vid 11, vaknade 12.41! O idag! Somnade halv 2 igår, vaknade prick kl 09.00! Vad ÄR det här? Someone's messing with my brain!

Jag hoppas förresten att ni har kollat på första avsnittet av Downton Abbey! Så SJUKT bra den serien är :')

Bara så att ni vet! Jag har officiellt bytt från Team Edward till Team Jacob (obs! Jag kommer ALLTID vara Team Robert Pattinson, hehehe). Jag säger bara, kolla på Eclipse igen o observera hur han väldigt indiskret begränsar hennes livsutrymme, det är rena rama misshandelsförhållandet. That's all I'm saying!

Den här har bara ingenting med någonting att göra


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaa, äntligen Team Jacob!!!

2011-11-04 @ 16:38:04
Postat av: jennnyyööööö

nej. forever team edward-jenny är besviken på dig

2011-11-14 @ 15:49:22
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0