Det är så typiskt mig

Att sitta o slösa bort 2 och en halv timme, inte på att slappa o göra mysiga saker, nej, på att söka bilder! O så inbillar jag mig själv att jag ska ladda upp dom här, men gör jag det? NEJ. Det slutar med att det blir så många att jag inte pallar o så tar jag bara bort alla istället. 2 OCH EN HALV TIMME. Jag kunde ha kollat på 2 och en halvt gammalt avsnitt av Downton Abbey :'( Det ska komma en tredje säsong förresten! :D:D:D

En kan jag lägga upp iaf, nu när jag har kämpat så mycket!




O så lägger jag upp alla ändå! Typiskt. Mig. Kan aldrig låta bli. Jag vill ha en röd vespa och jag vill se ut sådär! (Kanske inte exakt, jag är inte så förtjust i randigt på bredden, men ni förstår vad jag menar)


Kommentarer
Postat av: jennnyyööööö

fina bilder ♥♥♥♥♥

2011-11-14 @ 15:47:53
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0