27 dagar kvar!

NU ÄR DET JUL IGEN! Nästan! Jag kände mig lite dålig som tjuvstartade med jullåtarna i fredags, känns bra att det äntligen blev första advent nu så att jag slipper smyga med det. Smyga med saker har aldrig riktigt vart min grej, as you all know! Nu ska det sättas upp julgardiner! Just nu hänger min julstjärna där tillsammans med mina prästkragsgardiner. Ikväll blir det Love Actually, heheheh! O på torsdag börjar julkalendern! :D Som går på barnkanalen! = SKANDAL! Den har ju ALLTID gått på 1an :'(:'(:'( Dessutom är det 20 min långt, brukar det inte vara bara en kvart? :o Fast det är bara bra, ju längre desto bättre!  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha älskar din barnslighet Amanda! Du får aldrig mista den! Lova mig det! <3

2011-11-27 @ 13:26:48
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: jennnyyööööö

JUL ÄR MIN STJÄRNA I MÖRKRET

2011-11-27 @ 21:50:52
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Lotta

Längden är bra men kanalen helt fel!!!

2011-11-28 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0