I'm a jedhead!

Till Lotta: MEN FAKTISKT! Dom var ju så himla tråkiga! NÅN som kommer ihåg något överhuvudtaget från Italiens låt!?
OHHHADFHASDFHLJASDF Jag är fortfarande SÅ ARG! Jag trodde att det skulle lägga sig tills idag, men icke sa nicke! HUR KAN DEN TRÅKIGASTE LÅTEN I UNIVERSUM VINNA!? Europa är så himla TRÅKIGA! Dom har helt enkelt ingen smak o dom känner inte igen bra musik (=en snygg kille, hehe) när dom ser en! O att inte Irland kunde få vinna åtminstone? DÅ hade jag faktiskt varit nöjd o glad. Den var ju lugnt roligast! Men Europa har helt enkelt ingen humor. Dom vill ha en bajstråkig låt sjungen av en tjej med färgat blont hår o en tråkig (ful) kille som ingen minns vad dom heter. Inte kan man stava deras land heller. Mmm, kul Europa, kul. Nej, jag är inte bitter.

Kommentarer
Postat av: jennypenny

äh, vem bryr sig x)

2011-05-15 @ 17:09:39
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe, jag gillar Azerbadjan,(fast jag har ingen aning om hur det stavas;)) Dom var ju bra ju!:D

2011-05-17 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0