Here I come dum da dum da dum da dum

Usch, jag hatar att göra saker utan musik, jag tycker inte om när det är tyst. O nu måste jag sitta här o plugga kemi som en tok = INGEN MUSIK! På flera timmar! Jag måste ta pauser lite då o då o bara köra en låt o sjunga med litegrann, så klarar jag mig en stund till. Ska städa mitt rum sen :D (= mycket musik på mycket hög volym). Jag älskar att städa när ingen annan är hemma (pappa hemma = det måste vara tyst som i graven)!

She's got her lipstick on
Hit and run, then I'm gone


(Hehehe, gissa vilken låt jag lyssnar på mest just nu? ^^ Fast nu när jag har lyssnat några gånger börjar jag ana att texten inte är lika söt som framförarna, men ääsch, man ska inte lyssna på texten, eller hur? ^^)

Hahah, jag är fortfarande hes från allt skrikande i lördags kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha! Jag hade ont i halsen dan efter :P

2011-05-18 @ 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0