attjagaldrigkankommapåenbrarubrik

Jag saknar min hund :( Sitter o kollar på animal planet ... först var det dokumentär om utrotningshotade pygméelefanter på Borneo (SLUTA ÄT PALMOLJA FÖR GUDS SKULL) o nu hundar som blir tvångsomhändertagna. En liten collie som är rädd för trappor för att den aldrig har fått gå i en.
Nu till australien! Jag lyckades köpa till mig lite datortid till priset av att skriva en text på MinTur. Jag kan inte hitta min mobil förresten :( Min käraste ägodel, BORTA. adlfjaölsdfjlöasjdfölasdjf! Hur ska jag överleva 30 timmars flygresa UTAN MUSIK? DLAÖSJDFÖKLJSADLÖFJLSAÖDF!
Men neeej, jag skulle prata om australien. Jag gick 17,4 km i subtropisk regnskog igår! Det var .... grönt. Vi har åkt ifrån Surfer's Paradise nu, o har hamnat i Noooosa, yeah! Här finns tydligen australiens bästa surfarstrand,  man undrar ju vad Surfer's Paradise var då? Här finns inte en våg så långt ögat kan se o inte endaste liten surfare heller? Det är ett mysterium. Hotellet vi bor på har fyra pooler o två spas (vet inte riktigt vad det innebär, har inte kikat, men det låter braa!), hehe. Men ingen hotellfrukost! Lite ledsen över det, jag älskar hotellfrukost :( Äsch, det är sånt man får leva med. Får nöja mig med mina fyra pooler. (En är uppvärmd! HEHE!)

Vi såg en känguru igår! (Vi höll nästan på att köra på den, men det behöver vi inte säga).

Kommentarer
Postat av: Fia

Nej stackars collin! D: Ursh 30 timmars flyg! Nästan värt att köpa en mobil där eller kanske en mp3? fyra pooler...två span...vill spy lite gran. Jag har...östersjön. yeeeeeeey

2011-07-10 @ 16:11:11
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: jennypenny

OMG. 30 timmar flyg. Jag skulle dö av rädslan.

2011-07-21 @ 00:54:50
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0