ants in my pants

Jag har spenderat 5 veckor i australien (där man uppskattar antalet ormarter till ca 200), o har inte sett en endaste liten orm. O nu, när jag tar mig en liten promenad för att återbekanta mig med mina hoods, vad ser jag på stigen om inte en huggorm! Har sett max en orm förut i hela mitt liv! Vad är oddsen liksom. Vet ni vad det bästa är med att inte ha tappat bort sin mobil? Att man inte behöver hålla koll på den! Det blir massa plats över i väskan oxå. Men det var bara ett sidospår (som vi alla vet spårar min hjärna ur o ger sig in på sånt lite nu o då), tillbaka till ämnet! Djur. Jag har ett ringformat eksem i höger armveck. Intet ont anande kom jag simmandes när jag blev attackerad av okänd angripare! Kliar gör det. Träffade precis där dykdräkten tog slut, ska det vara så svårt att göra en långärmad dräkt, kan man tycka! Förbenat oxå. Sen så blev jag kissad på av en fladdermus. Ja, jag vet. Jag önskar att jag skojade (PÅ HAKAN). Den sista stugan vi bodde i saknade en vägg, det var öppet rätt ut över dalen. Hur fint som helst, på dan. På natten, not so much! Nattfjärilarna flockades kring nattlampan (tur att du inte var där jenny, haha). O svuschsvusch! kom fladdermusen flygande över våran säng o tog sin en o annan fjäril. O släppte lite annat, hrrm. På morgonen hittade vi en massa fjärilsvingar på golvet. Tillsammans med lite annat smått o gott, hrrmhrrm. It may surprise you, men det här var det bästa hotellet vi bodde på. Hahah, innan ni blir jätteförfärade ska jag kanske säga att det låter mycket hemskare än vad det var. Vi fick vi ananas o passionsfrukt direkt ur trädgården till frukost :D mycket mer än så krävs inte för att vinna mitt hjärta. Ja, jag erkänner, jag är en fruktslampa.



GOSASUGEN JAG BLIR

Kommentarer
Postat av: Lotta

Varför visade du inte bitmärket när du var här? Jag åt årets första äpple från våra äppelträd :D kanske inte lika exotiskt som passionsfrukt men gott ändå ;)

2011-08-02 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0