I wanna walk the Milky Way



Jag tänkte att jag skulle kolla vad som hände om man försökte inbädda en hel spellista, ni får väl experimentera o kolla lite, förstår det inte riktigt själv, haha. Den här låten alltså! Den förföljer mig! Ni kanske är supertrötta på den allihopa (vet inte hur mycket den har körts här hemma), men därnere var den med i reklamen för fljasdfkljadf serien! JAG VILL SE DEN! Undra om man kan kolla på den här hemifrån? Det var typ True Blood + Downton Abbey :D I brist på serien tänker jag alltså lyssna på denna låt o minnas reklamen. Now you know.

Kommentarer
Postat av: Fia

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Jag har hamnat efter i blogg läsandset >< haha eller hur den är verkligen överallt! jäääääääääääääääämt. hörde den till och med på gina! HAHA jag var ju med dig då ^^ Älskar att du är hemma! Puss <3

2011-08-01 @ 23:06:11
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag lyssnade sönder den här låten i min ipod på tennisbanan innan jag kom på att jag kunde lyssna på Håkan Nesser ;)

2011-08-02 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0