You say why, I say I .... don't know!

Nu när jag äntligen har blivit gammal nog hade jag tänkt o äntligen skaffa mig (med csn-kortet) det där superbilliga abonnemanget som man måste vara 18 år för. Så jag skulle logga in på CSN-kortets hemsida och beställa det. Med jag hade ingen kod. Koden fanns på kortet. Hittade inte det jäkla kortet. Hittade kortet, men inte fanns det nån kod på det heller! Sen så inser jag att mitt kort gick ut för tre månader sedan. Har tydligen fått ett nytt kort, men råkade slänga bort det, såklart. Beställer ett nytt, kommer om två till tre VECKOR. Går in på CSN-kortets hemsida, det där superbilliga abonnemanget finns inte att beställa längre.


MEEEN det finns med Tele2! Så nu undrar jag såklart om ni som har Tele2 tycker att det är bra? :) Bra täckning o grejer? Även fast man är i Lofsdalen?

Kommentarer
Postat av: Lotta

hihi, du och koder på posten ;)

2011-01-25 @ 20:14:09
Postat av: jennypenny

TELE2 SUGER. Typ jättemycket. Sämst teckning oxå!

2011-01-26 @ 21:19:26
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0