jagärsåbrapåattkommapårubriker

Vet ni vad jag gjorde i tisdags när vi hade sovmorgon till 12.30 o jag gick upp extra tidigt för att hinna plugga innan? Jag såg på SVT:s nya brittiska kostymdrama såklart! Downton Abbey, på lördagkvällar egentligen (kmr inte ihåg tiden) o det tyckte jag var bra så nu tycker jag att alla ska börja kolla på det o sen diskutera det med mig :D
O jag hoppas att ni alla har följt Sherlock på söndagarna? Om inte så MÅSTE ni gå in o kolla på svtplay, jag tror att det senaste avsnittet ligger kvar iaf. Det var så grymt bra! Brittiskt och härligt! Inte lika snygga dr Watson o Sherlock som i filmen, men mycket mer wicked :D Dessutom är dr Watson en av mina favoritkaraktärer från LoveActually (ni vet han som är naken nästan hela tiden, nu låter som att det är därför jag gillar honom men icke, han är mysigast av mysiga!).
O vet ni en till sak som ni måste göra? Gå till stadsparken o kolla in isskulpturerna som är gjorda av is från Jukkasjärvi o av ishotellmänniskor, jättejättecoolt, det ser ut som glas. Gör det nu! Sååå, nu har ni lite att göra för att fördriva tiden till min nästa uppdatering! Jag vet ju att era liv kretsar kring min blogg.

Ciao! :*

Kommentarer
Postat av: jennypenny

jaaaa sherlock äger!! fast det var ju sista avsnittet i söndags!!!!!!!!!! SKANDAL man får ju inte veta hur det slutar och fytusan vad bra sherlocks fienda var!! alltså han som spelade honom (kommer inte ihåg vad karaktären heter)! AJ vad han var psyko!

2011-02-16 @ 21:48:51
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hihi, utan att ha läst det här inlägget har jag gjort allt det du skrivit om, du får komma på mera ;)

2011-02-22 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0