Mandamandlar!

JAG VILL HA MANDLAR. Jag äter alltidALLTID mandlar när jag pluggar fysik eller matte. Jag behöver energirikt småätande! Jag brukar ju knapra i mig en redig mandelranson varje dag o det kan jag kanske klara mig utan, men jag MÅSTE ha mandlar till fysiken, annars kommer jag banne mig totalköra på det där satans provet! Hunden kom precis o la sig över båda mina armar, han tycker om att vara i centrum. Gör det lite svårt att skriva dock, dessutom känner jag mig så matt av mandelbrist att jag inte orkar skriva mer ..... jag dör ...... puhhh .....

Hehehe, amande på franska = mandel :D

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hihi, djur ;) min katt brukar lägga sig på tangentbordet så att datorn stänger av sig :)

2011-04-07 @ 18:59:57
Postat av: jennypenny

hahhahahahahahah du är knäpp!

2011-04-08 @ 23:00:10
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0