hosthost :(

Hörni! Ikväll kl 9 på 4an så ska ni se Nanny Diaries! Jättebra film + att Scarlett Johanssen är med o hon är ju bara bäst. Jesus vilket bra tips! O idag är sista dagen för att se sista avsnittet av Downton Abbey på svtplay! Alla som inte har sett det MÅSTE göra det, bästa serien sen Emma. Jag älskar SVT! :')

Lite för övrigt så vaknade jag 07.34 imorse för att jag hade jätteont i halsen o så kunde jag inte somna om :( (Tyck synd om mig!) Så jag bestämde mig för att fördriva tiden fram till frukost med att se på Pretty Woman. Så nu äntligen har jag sett den! O på tal om klassiker så går Sleepless in Seattle imorrn kl 19.10 på TV4 Film, känns oxå som en sån där klassiker som hör till allmänbildningen :)

Vad fint att ni kommenterade så mycket förresten! Det värmer mitt bloggarhjärta! <3



Bara för att jag testade en massa olika blombilder innan jag hittade rätt o ändå har dom uppladdade o för att det är roligt med lite fina bilder ibland. :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nanny Diaries är jättebra :) Vad tyckte du om Pretty Woman då? Krya på dig <3

2011-04-02 @ 22:27:25
Postat av: jennypenny

ujuj..jag tycker det verkar så himla mysigt att se på film på morgonen, men jag har varken det tålamodet eller piggheten för att kunna göra det själv :(

2011-04-08 @ 22:59:22
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0