Hej då, civilingenjör

Vad sägs om en kurs i "Amning och bröstmjölk- 7,5 hp"? Eller kanske en kurs i "Antennteori- 7,5 hp"? JA, dom finns här i vår kära hemstad! Hahah, o jag har inte ens kollat igenom alla på A än! Ja, det är sånt här jag sysselsätter mig med när jag har tråkigt. Visste ni att Uppsala har bredaste utbudet av Biologi och Bioteknik- kurser i hela Sverige? Dom har fått en massa pris hit o dit. Känns lite jobbigt, jag kmr aldrig hitta nån anledning för att ta mig härifrån :( Man får åka på en tre veckors resa till Kina för att studera biodiversitet oxå! :(
Hahah, "Barn och sång- 7,5 hp", känner ni er manade?  


Kommentarer
Postat av: jennypenny

varför lyder rubriken som den gör?? jag fattar inte.... men fett skumma kurser! haha och på boland kan man gå trappbeklädnad 50 poäng eller om det är 100 haahha!

2011-04-11 @ 15:47:14
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0