Capital H-I-M (fattade inte jag först)

Igår bytte jag hjul på min cykel! O idag gör jag fiskgratäng. Jag känner mig .... redig! Jag vet inte om ni har sett videon till Born This Way, så jag tänker lägga upp den här så att ni säkert har sett den så att vi kan diskutera den sen :D Hon står jättemycket utåt med fötterna o så har hon konstiga sandaler. O lägg speciellt märke till att dom ligger o gör gud vet vad i nån konstig gyttja. Det är mina diskussionsämnen, så att ni är förberedda o införstådda med vad jag menar när jag börjar snacka gagasandaler.
                                                                                                                                                                
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Att hon står ut med fötterna är ju inte det konstigaste i den här videon ;)

2011-04-26 @ 21:16:25
Postat av: jennypenny

alltså fett skumt, jag har varit inne på din blogg efter du har postat det här inlägget men ändå synns det inte förrän nu för mig...?? haha lady gaga...jag orkar inte se videon igen, den är så lång ^^ men ja hon föds ju typ i den!! haha..

2011-04-27 @ 19:25:56
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0