Baby it's you and me, in the Sonic sea

Nej, nu måste jag sluta skriva om HP o hetingar, man kan ju tro att jag är en HP-galen ungmö som trånar efter ouppnåeliga män hela dagarna! Nu ska det bli andra bullar :D
Kommer ni ihåg att det var smältarvarmt för längelänge sen, kan ni fortfarande se sommaren framför er genom skolans tjocka dimma? Det kan inte jag (o mitt guldfiskminne) så därför tänkte jag att det var lite passande o vara nostalgisk! (Om man nu kan kalla det nostalgi om det bara var för tre veckor sedan ^^)

(Jenny, jag slår dig om du klagar!)






Men nej! Nu är det höst! Inga mera fina sommardrömmar, zebrarandiga tält eller Håkan Hellström o hans likar, nu ni, nu är det dags för höstmusik! Jag har väldigt mycket insett att mina svängningar i musik inte bottnar i att jag är en rastlös själ utan helt o totalt anpassar sig efter årstiden, jag är som en musikalisk almanacka helt enkelt! Såååå två höstlistor är nu mycket upplagda på Spotify, welltakeaimnow (alternativt namn: amanda-peppar-o-preppar-eller-är-bara-ensam-hemma) som är min personliga favorit, eller hohoheheh (alternativt namn: när-mamma-o-pappa-lyssnar-eller-på-en-söndagseftermiddag (yes, jag byter musik beroende på dag oxå, almanacka!)). Å om ni aldrig har lyssnat på Kasabian, gör det NU.

Kommentarer
Postat av: Lotta

hihi, kommentar typ 10 minuter efter publicering måste typ vara rekord men jag har tittat in här ofta de senaste dagarna så det är väl inte så konstigt ;) puss (på munnen ;P)

2010-09-12 @ 21:45:49
Postat av: Soss

naaaw jag saknar också sommaren <3 MEN nu ska vi fika, baka, sitta vid en brasa, mysa under filtar i någons soffa medans vi kolla på någon mys-pys film <333

2010-09-13 @ 00:11:18
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: jennypenny

jag klagar aaaaldrig :( hoho så bra, mitt i min musiktorka :D

2010-09-13 @ 23:01:00
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0