We Will Rock You

Om man råkar ha en jättesnäll kompis som heter Emma som har en omusikalig lillebror, så kan man ha sån tur att man får gå på musikal, o det hade jag! :D Jag vågade bara ta upp kameran en gång (bildupptagning förbjuden - I'm such a rebel!), så här får ni de två bilder jag tog :D





Ja, de ger iaf en idé om lite hur det var. Synd att jag inte fick nån bild på the bohemians dock, de hade roligast kläder :D Jag är ju en sån som blir razzle-dazzled av en massa ljus o färger o kläder o dans o sånt, så jag tyckte ju att den här musikalen var jättebra :D Storyn var kanske något tunn (tänker nog inte ens försöka förklara den för då blir ni nog lite mindre musikalsugna) men strunt i det, musiken är ju bra o den var såhäääär rolig!
MERA MUSIKAL VILL JAG HA.

Kommentarer
Postat av: Soss

åååååh fick fett lust att se den här! känner mig lite musikal befriad efter att ha kollat på dom där greas klippen i helgen ^^

2010-10-11 @ 07:03:38
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: jennypenny

jag ska nog inte ens försöka förklara varför jag tycker berättelsen är halva grejen ^^

2010-10-11 @ 23:32:52
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0