dölfjldjflsajd

Era små latmaskar! När det är kortkorta inlägg kommenterar ni minsann, men så fort man börjar sväva ut lite så tomttomt i kommentarsfältet! Är det för att ni inte orkar läsa hela den långa grejen o då inte kan kommentera för att ni inte vet vad ni kommenterar om, llr är det för att ni blir så utmattade av att läsa hela den långa grejen att ni inte kan uppamma nog energi att knåpa ihop en kommentar? ^^ Ni kan väl bara skriva "x has been here" så vet jag att jag inte skriver för tomma rymden iaf!
Kolla vilka fina bilder från tropiska växthuset! Visst blir ni jättejättesugna (vad är den här grejen med att dubbelskriva ord egentligegentligen? O.o) att följa med mig o kolla nästa gång Victorianäckrosen blommar llr hur? :D






Kommentarer
Postat av: X

Lotta has been here ;)

2010-10-13 @ 17:53:27
Postat av: jennypenny

BAJS

2010-10-13 @ 19:23:03
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Gissa vem !?

"x has been here!"

2010-10-13 @ 20:59:32
Postat av: Soss

jag följer gärna med och kollar när Victoria näckrosen blommar nästa gång (vilken blomma det är har jag ingen aning om men det blir vell intressant ^^)....hm ska söka på Victoria näckros på googel...hej då ^^

2010-10-21 @ 23:20:19
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0