Kuddelikudd

JAG HAR SYTT KUDDAR :D Nu vill jag att alla ska säga hur fina dom är :D
Här har vi en bild på konstnären och det ena verket! (Hade en till bild på konstnären + de båda verken, men där såg det ut som att jag bara bestod av ett huvud på två trädstammar till  ben så den hoppar vi över, den andra kudden ser ju ändå precis likadan ut, ni får föreställa er ^^) Min matchande sängkappa får ni inte heller missa att beundra :D (det är faktiskt mitt största syprojekt ever, då är det tillåtet att vara lite lagom skrytig tycker jag! Anti-Jante!)


Kommentarer
Postat av: Soss

Du är fett duktig Amanda! Jag vill också!! Dina kuddar är awsome även in real life ;D<2

2010-10-11 @ 07:00:02
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: Emma

JÄTTEFINA!!!

Puss!

2010-10-11 @ 18:23:31
Postat av: Lotta

De är verkligen fina :) men vet du va? gissa vad mamma satt och sydde på när jag kom hem i fredags! KUDDAR! och gissa i vilket tyg! precis sådant där blommigt. Så nu kan du känna dig som hemma när du är hos mig ;) hur som helst är dina kuddar och din sängkappa jättefina :D KRAM

2010-10-11 @ 21:00:49
Postat av: jennypenny

Jaaa du...vad ska man säga? Vacker mö vacker kudde!

2010-10-11 @ 23:31:39
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Anna

superfina! älskar tyget ;D

2010-10-24 @ 19:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0