Nääää

Nämen hörni. Jag fick skäll av Lotta för min dåliga uppdatering, så tänkte faktiskt att jag skulle sätta mig o författa nåt vitsigt å snitsigt nu men näää, kommer inte på nånting.

(Okeeej, kan klaga liite över att m & p har fått för sig att vi ska åka upp till bajsdalen redan på torsdag -.-' "för att vi ska få vara där så länge som möjligt!" Jaa preciiiis vad jag tycker oxå... verkligen.... INTE)

(Farmor har skickat receptet på fruktbröd! Det kan jag kanske sysselsätta mig med :D)

(I en hel vecka? Tror inte det vaa... -.-)

(Hehehe, mina alternativa personligheter som för en mycket intressant konversation. Heehehohohihia. BAJS. Jag är trött.)

 

Nääää, nu får jag ju faktiskt ta o skärpa mig! Lovar att skriva nåt fint imorrn. (När jag har fått sova lite^^)

 

(heheh, bara jag som tycker att det är kul med parenteser? xD)


Kommentarer
Postat av: JENNY

MEN VAFAN. DÅ KOMMER VI JU INTE SES TYP NÅTT? och det är ju dans på torsdag?????????????????? hur tänkte ni nu egentligen? VAFAN. DÅ KOMMER VI INTE SES PÅ TYP 3 VECKOR.

2010-03-26 @ 20:17:21
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej

jag vet inte vad jag ska göra, jag har tråkigt... jag förstår dig när du säger att du inte vet vad du ska skriva, jag kan inte direkt komma på någon rolig kommentar, jag vill se solsidan NU men det börjar inte förrän om 1 timme och 15 min, vad ska jag göra tills dess liksom??? puss :)

2010-03-26 @ 20:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0