Mr X

 Saker-jag-borde-göra-men-inte-gör-just-nu: Plugga till fysikprovet IMORRN, göra kemin tills IMORRN, göra matten tills IMORRN. Äta mat eftersom jag ska dansa om EN TIMME.

Meen istället så sitter jag här å söker på bilder på mr X å funderar ut utklädningskläder å frågeställningar till en uppsats som ska in om SEX VECKOR. Snacka om att fokusera på fel grej xD
hahahah, så här ska jag alltså se ut -->




Men det borde gå lätt, vi är ju så lika, eller hur? x) Faktiskt börjat förlika mig (t o m börjat tycka om!) att jag ska spendera 6 veckor med den här snubben :D han blev ju mördad! Det höjer spänningsfaktorn med typ 1000.

Kommentarer
Postat av: JENNY

haha, där ser du! det blev ju bra till slut ;) jag vill se dig som han! hhahahahahah!!! du MÅSTE måla dit skägg och allt oxå!

2010-03-14 @ 19:42:06
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0