Måste bara spy lite

Jag hoppas att det inte är nån som har missat våldtäkterna i Bjästa? (Om ni HAR missat, kolla upp NU) 
Folk som tycker att det är tjejens fel om hon blir våldtagen kan dra åt helvete. (Såg på Debatt i torsdags) Jag mår illa när jag ser hur rektorn sitter där o försvarar att hon "inte tog ställning" i huruvida det var killens eller tjejens fel att hon blev våldtagen. Å den där jävla prästen som tyckte att det var en god idé att ta killen till kyrkan o ge honom vita rosor att dela ut på avslutningen, som en "fin manifestation". Han våldtog en till tjej samma kväll. Jag spyr på sån skit.

Kommentarer
Postat av: jennypenny

det där är äckligt. fyfan.

2010-03-28 @ 17:25:44
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Soss

jag är nästan helt säker på att jag kan döda honom (eller dom har inte kollat upp det) med mina bara händer. seriöst jag skulle kunna.

2010-03-28 @ 21:05:52
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0