Marshmallow root (vad växer från den egentligen?)

Jaaaa, inga kommentarer på senaste två inläggen men mig blir ni inte av med så lätt! (Om ingen kommenterar nu så blir jag très ledsen ;____;) Drack te med marshmallow root till frukost btw, därav rubriken..

Hursomhelst ... Ska berätta om min helg, som hittills har varit sprängfylld med spänning! Igår så svängde Obama förbi å erbjöd mig platsen som FN:s generalsekreterare, men jag tackade nej för Peter Englund ringde samtidigt o frågade vilken kategori jag skulle vilja få nobelpriset i, så jag bestämde mig för att satsa på min lovande karriär som fredsförfattarbiologreporter istället. So loong people, nu far jag till Amazonas! Eller inte. 

Nope. Igår så släpade jag en motvillig hund runt hela Stordammen. Envist vägrade jag att vända om utan jag pulsade på i snö upp till mina strumpbyxeklädda knän, tillslut så stod jag där mitt i skogen med en decimeter snö i skorna och en stackars Ijeh som skakade av kyla och förtrytelse. Sååå jag gav upp o vandrade rätt över isen och totalförstörde skidspåren (tuuuur att ingen såg mig) med mina förfrusna elefantfötter.


Visste ni förresten att kroppen blir exakt 21 g lättare när man dör? Yees, it's true.

Åååh vad jag visste att Anna skulle vinna. Hon låg ju etta på alla listor redan innan liksom ...
Salem hallåå! Han är så söt. Jag vill krama honom. Jaaa :D  

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Amanda, jag försökte läsa lite mer i våran DÅLIGA engelska bok men jag mådde så dåligt så jag fick lov att sluta, jag förstår inte vad den där boken förväntas ge oss... :S förresten var inte Luftslottet som sprängdes direkt någon humörhöjare heller så nu måste jag hitta på någonting kul att göra (hoppas att den här långa kommentaren kompenserar upp bristen på komentarer den senaste tiden lite grann :P) ha det bra <3 KRAM! Var alice i underlandet bra förresten, jag vill också se den :)

2010-03-14 @ 15:42:32
Postat av: Soss

Du kommer säkert att bli en fredsförfattarbiologreporter väldigt snart ska du se ;)<3 Salem SKULLE ha vunnit!!!!! DX buhuuuuuu *sörjer (ligger på golvet och grinar som en barnunge)...typ* han eeeee fett söt. puss på honom. puss på dig. och jag vill träffa lotta, hon verkar jätte snäll :3 ^^

2010-03-14 @ 19:15:22
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: JENNY

JAG HAR FAKTISKT INTE VARIT INNE HÄR! så jag har en ursäkt för att jag inte har kommenterat....men nu har jag gjort det! SALEM är så söt! och så var björn gustavsson med ju oxå! två sötosar i en BRA låt! det kunde ju inte blivat mycket bättre :( dumma anna!

2010-03-14 @ 19:48:12
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0