Löften skall hållas!

Jag hade ju faktiskt lovat att skriva nåt fint o det förra inlägget nådde väl iiinte riktigt upp till det löftet .. x) Men jag var bara tvungen. Så NU ska det bli fint!

Visste ni att 75 % av alla giraffer är homosexuella? ^^



It's true! Johanna som berättade å så sökte jag rätt på det oxå :D

Å (på tal om Earth Hour) så sa min lille pappa att det är "drömmen för inbrottstjuvar!" Men faktum är, att när det var strömavbrott 1965 i New York så gick brottsligheten ner. För när det blir mörkt, så känner vi oss mycket närmare varandra!
(Tänker på förra Earth Hour när vi fick för oss att både baka chokladbollar och ha luciatåg i mörkret ^^)

Vet ni vad mer? Jag har äntligen läst klart om Malcolm X! Å jag har börjat sticka vantar, å engelskaboken har börjat bli lite bra o vårat kontaktbarn Samuel är gullig o typ smartare än mig o vi har jordgubbsmarmelad hemma o jag har precis ätit en Riesen å ikväll kommer SAJA hit :D

Det var väl ganska fint alltihop? :D



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad bra att det funkade med kontaktbarnet!:D

2010-03-27 @ 17:58:53
Postat av: jennypenny

ÅHH här sitter jag och är så himla chokladsugen, och så snackar du om riesen -.-

2010-03-28 @ 17:24:59
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Soss

hihi vad kul att 75% av alla giraffer är homosexuella ^^ (på något sätt vet du alltid en massa konstiga fakta xD Det mesta konstigt som jag vet har du någon gång berättat för mig haha^^)

2010-03-28 @ 21:10:38
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: Lotta

jag sa ju i fredags att du vet allt möjligt =P

2010-03-29 @ 09:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0