The rocks

Jag har ju en massa foton på lager! Det har bara inte blivit av att lägga upp dom, men nu så :D Kan ju inte bara ha bilder på Emilia heller, hur snygg hon (å hennes rumpa ^^) än är!



The Gotlanders! Dessa ska jag turnera runt Sveriges största ö med :D



Hehehehe, de lyckades smälla ihop huvudena i sin iver att bli fotade ^^



Sådär ja :D Våra alldeles egna pluttisar!



Rawr!



Får man vara såhär heta? xO



Jag minns ett leende och undrar vem
Som finns där bakom solglasögonen?




Vi kan gung, gung, gunga du och jag
Vi är ung, ung, unga schalala
!



Lilla annapanna som är uppbokad hela sommaren! Vad skall vi ta oss till? ;_______;



Emma lyckas då alltid smita undan från gruppfoton! Men tre snyggingar fångade jag :D



Lotta! Som tar med sig ansiktsmasker, tre liter Loka och jordgubbar. Som hyr tre filmer, sitter o lär ut komplicerade kortspel, ger en blommor o håller underbart fina, gråtframkallande tal. Vad skulle vi göra utan dig Lottis? ^^



Annaaaa :D



Hehehhe, helan o halvan



Klart man ska avsluta med en gruppbild! (Hur ful, luffig o glestandad man än ser ut på den ^^)

The rocks - they will always hold in the sea
and erosion can't stop their being
oh no currents can defeat them


Kommentarer
Postat av: Lotta

Amanda, du är så underbar... när jag läste texten under bilden på mig fick jag en stor gråtklump i halsen, jag vet inte vad jag ska skriva förutom att jag inte vet vad jag skulle göra utan dig heller, älskar dig

2010-06-13 @ 21:36:46
Postat av: Morta

Hahahaha skön grej de

2010-07-13 @ 23:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0