My Cassette Player (som att nån fortfarande har en sån? O.o)

Jaaa, det var ju väldigt länge sen. Grejen är väl att jag har inläggen i huvudet, det blir bara inte av att jag skriver ner dom! Sååå, nu tänker jag skriva ut dom i kronologisk ordning.

Vet ni vad? Jag har länge misstänkt att jag är något av en ESC-nörd. Inte en supernörd (så långt har det icke gått!) men en smånördig liten nörd.

1. Jag skriver ett inlägg om ESC trots att finalen var för en vecka sedan.
2. Jag lärde mig flashmob-dansen i efterhand o var förkrossad över att jag inte kunde den innnan.
3. Jag har en spotifylista med forna ESC-vinnare.
4. Jag har tvingat mig igenom Lenas album (det sög), bara för att hon faktiskt råkar vara ESC-vinnare. (Å för att jag är lite småkär i hennes inåtböjda knän o superskumma uttal)
5. Jag har lärt mig Satellite på gitarr.

Vad tycker ni? Vart på nördskalan ligger jag?

Kommentarer
Postat av: jennypenny

NUMMERo UNO. och eftersom jag inte kan umgås med nördar (det skadar mitt rykte) måste jag tyvärr säga upp den såkallade "bekantskapen" vi hade (dvs du ville vara mig), så farväl amanda, det har varit..sämst

2010-06-09 @ 23:30:23
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Soss

haha Jenny... garv ^^ jag vill också kunna den där dansen! D:

2010-06-10 @ 00:30:48
URL: http://dailydreamer.blogg.se/
Postat av: Amandaaa

Jag kan lära dig :D Fast den förbannade låten finns inte på spotify! >.<



Till Jenny: BAJS PÅ DIG.

2010-06-10 @ 08:51:23
URL: http://kisswithafist.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi du är ganska väldigt nördig;)(är jag inte duktig som kommenterar;))

2010-06-10 @ 20:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0