:')

GALET FINT BRÖLLOP. JAG VILL HA DEN KLÄNNINGEN, DET BRÖLLOPET, ALLT. Sjukt fin klänning, perfekt enkel men ändå så vacker att man vill döö. GE MIG. Å när Daniel Westling grät, då grät jag (nästan, inombords iaf ^^). Jag vill gifta mig, pax för Carl Philip! Dom sa att kungligheter inte har efternamn, det blir perfekt för mig ju, så slipper jag heta tråkigastenamnetandersson men det jämställdhetstveksamma med att ta killens namn löser sig, för jag behöver inte ta nåt namn alls! Oj oj vad jag kmr grina om jag gifter mig, o om ni gifter er. Hoppas dom får bebisar snart :D Undra om dom sänder deras dop å grejer på tv? Jag vill ha MER. Blev jätteledsen när dom sa att svenska kungligheter inte blir krönta! Det skulle säkert vara hur fint som helst o se. Planerar att bli medlem i Storkyrkans kör lagom tills Victoria o Daniels barn gifter sig :D


Kommentarer
Postat av: Soss

om man bara kunde få vara så lycklig och kär som dom är <33

2010-06-20 @ 19:56:59
URL: http://dailydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0