And there'll be sun sun sun, wherever you go

Jag sa ju att jag skulle försöka hålla igen i skolan o grina hemma istället, men det gick ju inte så bra. Det blev grina både i skolan och hemma, men så är det, jag kommer sakna dig galet mycket helt enkelt. Så nu tänker jag sitta här o kolla på bilder o gråta. Lyssnar på "Emilia och Lotta"-listan, det är nog inte ofta någon grinar till Good Girls Go Bad, men någon gång ska ju vara den första.



Jaadu, lilla Andrée med ballongfobi ^^



En riktig snygging är vad hon är, vår lillis.



Good Girls Go Bad!



Vår lilla busapa <3



It's true - life will smile for you.



Kommentarer
Postat av: Emilia

Amanda, söta vännen min! Jag har fortfarande inte insett att vi inte kommer träffas lika mycket som nu. Offatbart! Jag kommer sakna dig, vi måste utnyttja veckorna vi är hemma och gör något på bästa möjliga sätt. puss <3

2010-06-12 @ 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0