Velkummen till ... Gotland!

Cykelsemester på Gotland! Herrejösses vad jag har mycket bilder här, detta kommer ta ett bra tag. Men det ska banne mig laddas upp, om jag så ska hålla på hela vintern!

Tre hetingar + våra vällastade tandemcyklar





Här ovanför ser vi det lite mindre superproffsiga paret o nedanför så har jag övergett min plats i det extremt superproffsiga paret ;D Lillisarna fick sitta bak o vi långisar fick sköta styrandet. (Tur det, fett läskigt att sitta bak o inte kunna styra)



Snyggis-Lottis reser vårt kära (o relativt vattentäta) tält :D



Gotland är ju tjockt o sen längst ner blir det först smalt, sen kmr det som en stor klump innan det är slut. Här ligger jag min Emilia där på det smala, det var så långt vi kom. Drygt 15 mil blev det allt som allt. Å det kändes i rumpan vill jag lova, jag som har en hel del stoppning oxå ;D



Det regnade ju en dag, men inte gjorde det nåt heller! Särskilt inte när man hade Lotta som lyste upp det hela ^^



Hehe, kunde inte låta bli, så extremt härlig bild på emmaaa ^^



Söt man kan vara! Vår minsting ^^



Fikapaus :D



O så här fint blir det med självutlösare! Shit vad heta vi är assåw! <3 Tur att vi har glassar att coola ner oss med B-D



Grillmästaren! Notera de fyra olika korvsorterna på grillen, det ger en ganska bra bild över hur väl vi kunde samsas om de gemensamma måltiderna ^^



Scrapbook-galningen samlar in snäckor till ett album. Utöver snäcksamlandet tvingade hon oss oxå posera med jämna mellanrum på ett antal mycket ospontana kort ^^ Allt är förlåtet om jag får se albumet ifråga :D 



Ner i vattnet kom vi aldrig, men äsch!



Obeskrivligt snygga var jag o lotta i matchande outfits :D



Gotland är så fint, svårt att tro att det är Sverige. Sen så hjälper det ju om man har dessa tre pinglor med sig :D
Tack för att ni stod ut med mig!



Avslutar med Lottisplottis som posar med solnedgången!



Det var allt! :D

Kommentarer
Postat av: jennypenny

Gotland är jättefin! OCh fina bilder med! :) Men hallå varför var det så få på dig??

2010-07-12 @ 23:29:26
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/
Postat av: Emilia

Fin fina bilder, måste ha! Du & jag på en tandem cykel= oslagbara, haha. Skidsemester nästa? :)

2010-07-19 @ 14:36:35
Postat av: Lotta

skidsemester?!? ALDRIG! jag tycker typ solsemester utomlands låter bra ;) än har det inte blivit ngt album, jag väntar tålmodigt på dina bilder :P vi får träffas ngn dag och så kan vi passa på att byta då

2010-07-19 @ 17:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0