Draco Dormiens Nunquam Titillandus

Mitt i allt bilduppladdande (det är uppladdat, bara inte utlagt ännu, ska finputsas lite ^^) så måste jag bara komma med en total kärleksförklaring. Jaja, jag vet att jag blir kär i lite allt möjligt hela tiden av o till, men det är INGENTING jämfört med det här. Det var på tok för länge sedan jag läste om böckerna så drog med mig de två sista upp till Lofsdalen. När jag satt där o läste insåg jag att Harry Potter är the love of my life. Jag vet, det är inte ens gulligt nördigt längre (snarare tragiskt med snudd på patetiskt ^^) men det är sant, JAG ÄLSKAR HARRY POTTER.
Jag vet inte hur många gånger jag har läst dem o läst dem igen o igen o igen, men jag skrattar fortfarande åt skämten o i slutet av 5an, 6an o 7an börjar jag fortfarande gråta (Tänker försöka att inte spoila nåt nu, för er som av nån anledning inte har hunnit läsa dem än. Att inte läsa Harry Potter alls är OACCEPTABELT).
Andra böcker kanske får en att le llr småskrocka, men Harry Potter är helt enkelt underbart rolig o skrattframbringande, hela tiden. Harry Potter är helt enkelt bäst, på alla sätt. Tror inte jag är den enda som blev besviken över att inte få ett brev med Hogwarts sigill på min 11års-dag?
Hmm, måste nog ta o avsluta min kärleksförklaring här innan jag går till total överdrift (VAD SKA JAG TA MIG TILL NÄR DEN SISTA FILMEN ÄR SLUT? HUR SKA JAG KUNNA LEVA?), fortsätt håll utkik efter inlägg, det kmr komma en hel massa, jag lovar ;D


Kommentarer
Postat av: jennypenny

assåw...fett lack jag blirrwwhhh, kopierar mina inlägg, OMG assåwh!! jäävla fjortiZz kom på egnaah gräjjer VAAh?? AlTsÅ! hahaha nej men JAA! JAG ÄLSKAR HARRY MED <333333333333333333333333333

2010-07-12 @ 23:39:41
URL: http://repeaterbeater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0