Eplekake, eller lite Sitronkake kanske?

Mamma o pappa kom på den lysande idéen att ta omvägen via Norge på väg hem från Lofsdalen. Först kändes det mest som Sverige, fast med felstavade skyltar (brannstasjon, sykehus o sentrum är några favoriter), men sen! Åka genom Sverige: skog, skog, skog, skog, åker, skog, åker, kulle. Åka genom Norge: berg, berg, BERG, berg, BERG, BERG, bergsjö, fjord. Med lite vattenfall på. Jag älskar berg = jag älskar Norge. Shit vad fint det är. Måste ha varit norsk i mitt förra liv, har redan börjat planera återresor, en norsk sommarstuga kanske? Att det var 15 grader o regn lite av o till spelar ingen roll, NORGE I MITT HJÄRTA.



Voilà! Min familj. 



Min kära lillasyster, nääästan lika snygg som moi ;D Jag erkänner vissa likheter.



Heheheh, troll.









Jag älskar berg :') Å det var verkligen berg, överallt! Här nedanför ser ni en fjord oxå, så fint! Vill åka IGEEN!



Rätt som det var fick man tvärbromsa för getter som slagit sig till ro mitt på vägen o en o annan kossa fick man oxå vara beredd på. Dessa getter fotades genom mitt bilfönster utan inzoomning.



Man tager vad man haver! En middag bestående av köttsoppa ur plastflaska åts vid Glafsfjorden (som inte alls är en fjord utan en sjö) i Arvika.



Akkurat, ja!

Kommentarer
Postat av: Johanna

vaddå nästan lika snygg? okej är väl kanske inte världens bästa pose-are men jag behöver inte det :P



gud va skummt det är att se mig själv på bild btw

2010-08-06 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0